Haber

Nihat Hatipoğlu’na “kurye” ile ilgili soru: Siparişi geç almak doğru mu?

Özellikle pandemi ile birlikte moto kurye mesleği tepeyi gördü.

Online siparişlerin artmasıyla birlikte kurye hizmeti önemli bir gelir kaynağı haline geldi. Bu sayede her gün binlerce kurye vatandaş motorları ile siparişlerini teslim etmeye başladı.

Ayrıca kuryelerin siparişi zamanında teslim etmemesi durumunda maaşlarından kesildiği de bilinmektedir.

Durum böyle olunca kuryeler maddi yükümlülük altına girmekte ve hızlı olmaya çalışırken kazalara neden olabilmektedir.

Öte yandan siparişin gecikmesi de vicdani bir rahatsızlık yaratıyor.

Nihat Hatipoğlu’nun programına katılan kurye vatandaş “İstanbul trafiğinde aktif bir kuryeyim. Bazen siparişi 5-10 dakika geç alıyoruz ve müşteriden istenmeyen davranışlar oluyor. Kullanım hakkına giriyor mu?”soruyu yöneltti.

Siparişin gecikmesi bir kullanım hakkı mıdır?

Hatipoğlu şunları söyledi: Hiçbir şeyi kasıtlı yapmıyorsun. Çünkü adrese gidiyorsunuz. Bazen İstanbul trafiği, bilirsiniz… Buraya gelmek için 3 saat erken yola çıkıyoruz. Bazen yetişmekte zorlanıyoruz. Anlayış göstermeleri gerekiyor.”konuşmaya başladı.

Hatipoğlu sözlerini şöyle sürdürdü:

“Ayrıca biraz daha dikkat etmeniz gerekiyor. Trafiği tahmin ederek biraz erken çıkmanız gerekiyor. Ama yine de iyisiniz, yanınıza kalıyor, taksiciler ne yapsın? Onların işi daha zor…

Anlayışlı olmak gerekir ki sizi üzmesinler ama aynı zamanda dikkatli olun, yoldan çekilmeyin. Tehlikeli hale geliyor. Göremiyorsun ya da kör bir noktadasın.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu